srdce 2.gif

Dobrou pohodu na webu VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY.

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.
girl čtyřlístková.png
babky u tyče.jpg

Pár tipů na bolístky z mé sbírky, človíčci, snad jsou zajímavé a užitečné. Najdete vychytávku pro tu svou?

Menu-Obsah rubrik

ikona babizdeni.jpg
na zdraví.jpg
záhlaví super bolístky.jpg
leky2.jpg
10644428_635830099870854_7010630633856667104_n.jpg
bylinky.jpg
u lekare.jpg
bol-dobré ráno text.jpg
c910db2cadeb7dd44121f01e6d7b155d_L.jpg
girl čtyřlístková.png

Život je největší zloděj. Nejdřív Ti ukradne mládí, potom krásu, dále zdraví
a nakonec uteče od Tebe on sám.

Ale než uteče, tak si ho musíme užít.
S chutí do toho !

Bezva tvůj každý den. 

 
 
 
 
 
 
 
oddělovač lila květy super.png
Co na kvalitní spánek
 
Všichni jsme si vědomi, jak je kvalitní spánek důležitý. Bohužel v posledních letech se průměrná délka spánku snížila z 7-8 hodin spánku na 6-7 hodin spánku a to díky našemu zrychlenému způsobu života. Nedostatek spánku se nám odrazí na našem těle.
Během dne, se naše tělo usilovně snaží držet s námi krok. Vyžaduje však množství času na zotavení. Většina z nás si nedostatek spánku vynahrazuje dobrým šálkem kávy. Je pravda, že káva nepomáhá..
Většina z nejzávažnějších zdravotních problémů může být zapříčiněna právě nedostatkem spánku.
Podle vědeckých studií lidé, kteří spí méně než 6 hodin mají zvýšené riziko srdečních onemocnění. Lidé, kteří milují spánek a umí si pospat více než 9 hodin, mají o 38 procent vyšší riziko onemocnění koronálními srdečními onemocněními a o 65 procent vyšší riziko mozkové příhody.
Jak je u většiny věcí známo, je důležité si najít správnou rovnováhu. Jiná studie přišla však na to, že nedostatek spánku zvyšuje krevní tlak. Naše tělo využívá čas když spíme na snížení krevního tlaku.
Moderní svět, ve kterém žijeme nás odvádí od toho mít kvalitní spánek. Zažíváme vyšší hladiny stresu, které je způsobena prací, aktuální situací ve světě, rodinnou situací a dalšími faktory.
Moderní technologie zasahují naši hladinu spánku, aniž bychom si to uvědomovali. Naštěstí matka příroda nám připravila ideální náplast nato, abychom se vyspali. Připravte se! Následující ráno, vstanete zcela svěží a fit.
 
Co budeme potřebovat pro vytvoření směsi:
 
Ingredience
 
  • 5 čajových lžiček organického medu
  • 1 Lžička růžové Himálajské mořské soli
 
Smíchejte tyto složky a uložte si je do skleněné nádoby. Můžete si směsi vytvořit kolik chcete, poměr 5: 1 funguje nejlépe.
Dejte si trochu směsi pod jazyk, každý večer když půjdete spát a nechte přirozeně rozpustit.
Himálajská sůl obsahuje více než 80 minerálních látek, které jsou nezbytné pro naše tělo a různé procesy.
Med obsahuje glukózu, která dodává našim buňkám energii. Tato kombinace soli a medu zvyšuje hladinu serotoninu a pomáhá nám zmírňovat přirozeně stres.


 
 
Vyzkoušejte si tento přírodní lék a připravte se čelit dalším výzvám vašeho dne.

 

Vloženo z <http://prirodajelek.cz/vlozte-si-tuto-smes-vas-jazyk-predtim-nez-jdete-spat-nikdy-se-neprobudite-unaveni/2016/09/19/2/>

 

Vložte si tuto směs pod váš jazyk předtím než jdete spát a nikdy se neprobudíte unavení!
Každou noc si dopřejte kvalitní spánek. Neponocujte a pořádně si odpočiňte. Tělo potřebuje regenerovat a nedostatečný spánek je jedním z nejrizikovějších faktorů pro přibírání na váze. Když jsme nevyspalí a uunavení, saháme častěji po kaloričtějších potravinách.

 

Spánek

Spánek

Počítání oveček
Dejte si spánek do pořádku
 Nespavost dokáže člověka pořádně vykolejit. Než ale sáhnete po prášku na spaní, vyzkoušejte některý z následujících jednoduchých triků, které by vám měly pomoci zajistit klidnou noc.

1. Koukání na hodiny

Nejde o dobrý zvyk.Neustálé sledování hodin vás nutí aktivně zapojovat mozek ustavičně přepočítáváte,kolik spánku si můžete dopřát) a navíc vás to zbytečně stresuje,čímž se spánek pochopitelně oddaluje.Pokud jste zvyklá používat budík,postavte si ho k posteli tak,abyste neviděla na ciferník.A jestli používáte mobil,dejte si ho na druhou stranu postele,abyste necítila nutkání každých pět minut kontrolovat čas.
 

2. Zase neusnu

Musíte druhý den vstávat v šest ráno? Nebo má vám může každou chvíli pípnout očekávaná esemeska s nějakými vzrušujícími novinami? Převalujete se v posteli,předem se trápíte,že neusnete...Tak tomu se říká psychofyziologická nespavost.Pokud budete chodit spát každý den ve stejnou dobu a stejně tak vstávat, je menší pravděpodobnost,že se budete převalovat v posteli ve strachu,že zase nedokážete usnout. Vaše tělo si totiž na usínání (a vstávání) v určitou dobu časem zvykne. A nezapomeňte - platí to i pro víkendy.

3. Kofein

Není třeba zdůrazňovat, že kofein má na spánek negativní vliv.Nestačí vyřadit odpolední šálek kávy,zapomenout na ni musíte už při snídani.

4. Kouření

Možná to neslyšíte ráda,ale jestli má něco nepopiratelný vliv na spánek,je to kouření. Kuřáci v noci prožívají "kuřácký absťák",který zhruba 15-20krát za noc probudí mozek. Tyto krátké okamžiky bdění si nejspíš ani nepamatujete (na to musí být člověk vzhůtu aspoň 6-8 minut). Ovšem děje s to a výsledkem je únava a pocit nevyspání,přestože si myslíte,že jste spala celých osm hodin. Řešení znáte...(a buďte si jistá,že vzít si na noc nikotinovou náplast to není).

5. Pití

Mým cílem není připravit vás o všechny radosti života. Ale vězte,že pověstný "šláftrunk" vám klidný spánek nezajistí. Jeden drink má na svědomí 15-25 probuzení během noci! Dejte si místo panáka whisky raději bylinkový čaj.

6. Starosti

Pokud zrovna prožíváte složité období nebo něco plánujete, možná se budíte obavami uprostřed noci a přemýšlíte,co dělat. Samozřejmě je snadné radit,abyste hodila starosti za hlavu,to prostě nejde. Zkuste si ale aspoň vyšetřit určitý čas přes den (ideálně dopoledne),během kterého se budete svým problémem cíleně zabývat a určete si konkrétní, byť malý cíl, který ten den vyřešíte. Pak se vám bude určitě snadněji usínat a nebudete se budit.

 


Víte, že...

* méně než sedm hodin spánku denně zhoršuje nebezpečí výskytu diabetu, depresí a také obezity,

* lepší spánek napomáhá správnému metabolismu,a tedy i hubnutí. 

 

nespavost.jpg
Lehčí, méně tučná domácí jídla, dostatek tekutin, spánku a procházky dokáží divy.
Zvedněte se od stolu a jděte ven

Není to nic nového. Neustále sezení a málo pohybu působí na člověka špatně. Nevyhýbejte se pohybu  proto ani vy. Právě nečinnost může za to, že vás občas něco pobolívá a nechce se vám spát. Zkuste si přes den dopřát procházku nebo se projít alespoň po obědě. Vyplatí se to.

Pití

Pití

Raději bylinkový čaj
Nespavost

Nespavost

Starosti
Jaké jsou příčiny nespavosti?

Deprese, obavy, ale i práce na směny..

Může jich být celá řada,ale problém je možná ve vaší hlavě. Stačí pár změn, a spánek přijde!

 

 

Vítej v NK
Vítej v NK
Ikonka k výměně
ikona%20bol2[1].jpg
Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥
4lístky.gif
Vše o nohách vážně i nevážně
Ikona dalšího webu ve webgardenu
Ikona dalšího webu ve webgardenu
smích děda1.jpg
girl čtyřlístková.png
Mé diskuze na dámě
pokus ikona pc notebook.jpg
Kamarádi
Evina H.
Evina H.
daisy ikona.jpg
Image and video hosting by TinyPic
hosting obrázků img24.eu
 
honza pohodovka3.jpg
Spřátelené blogerky
78359741326627011973_thumb[1].jpg
Marcely blog.gif
johanka68
 
 

 
betka100r./blog.cz
oba old.jpg
mudr1.png
old a lod.jpg
old2.jpg
babizdeni.jpg
girl čtyřlístková.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

den24

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one