srdce 2.gif

Dobrou pohodu na webu VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY.

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.
girl čtyřlístková.png
babky u tyče.jpg

Pár tipů na bolístky z mé sbírky, človíčci, snad jsou zajímavé a užitečné. Najdete vychytávku pro tu svou?

Menu-Obsah rubrik

ikona babizdeni.jpg
na zdraví.jpg
záhlaví super bolístky.jpg
leky2.jpg
10644428_635830099870854_7010630633856667104_n.jpg
bylinky.jpg
u lekare.jpg
bol-dobré ráno text.jpg
c910db2cadeb7dd44121f01e6d7b155d_L.jpg
girl čtyřlístková.png

Život je největší zloděj. Nejdřív Ti ukradne mládí, potom krásu, dále zdraví
a nakonec uteče od Tebe on sám.

Ale než uteče, tak si ho musíme užít.
S chutí do toho !

Bezva tvůj každý den. 

 
 
 
 
 
 
 
oddělovač lila květy super.png

Pohyb je prospěšný zdraví

Já vím, pohyb je sice zdraví prospěšný, ale pro věkem pokročilé osůbky je to bolest nohou z artritidy, co s tím?

Plavat, cvičit ve vodě?

Plavání

Plavání

Kdo place má dobrou kondici

Pohybové aktivity - pravidelný „zdraví prospěšný" pohyb

old13.jpg
Lidičky, je to neuvěřitelné, začala jsem zase cvičit - pod vedeném odborné teraputky, t.č. taky už v důchodu. - u nás v paneláku ve schůzovní místnosti našeho bytového družstva. Nábor na nástěnce proběhl veliký, zájemkyně slovy   t ř i.  Nevadí, i s námi má cvičitelka trpělivost. Zatím cvičíme kondiční cviky na klouby a kyčle.

To mi při mé pokročilé artróze vyhovuje. Jenže!

Začalo léto a babky cvičenky hlídají vnoučata mimo naše působiště. Takže čekáme na září. Je po svátcích, začíná nový rok a s ním i aspoň jednotýdenní cvičení.

Ovšem - začala pauza pro operaci srdce naší paní cvičenky. Co myslíte, cvičíme samy doma? Bez dozoru ani náhodou...


Součástí cvičení je i meditace při relaxační hudbě. No prostě - paráda!

 
old8.jpg

Zásada zní: Nikdy nesportovat na lačno!

 

Vhodné je spíše vytrvalostní a silové cvičení. Rozhodně je třeba se vyhnout sportům, u nichž existuje větší riziko úrazu či poranění dolních končetin. Rovněž opakované sprinty, jež by rovněž mohly navodit hypoglykémii, nejsou vhodnou pohybovou aktivitou. Vhodnost konkrétní sportovní aktivity je třeba vždy konzultovat s lékařem.

kolo.gif

No dobrá, ale co nechtěné úniky...

Hýbejte se

 

Pravidelný pohyb také urychluje peristaltiku střev. Třeba procházka je velmi dobrá na trávení po jídle. Pokud tedy můžete, vyrazte se po obědě nebo večeři na chvilku projít. Náročnějším pohybem, např. během, jízdou na kole či zumbou nejen podpoříte střeva, ale hlavně spálíte spoustu tuků a zpevníte postavu. A o to přece jde.

jogistkam je hej.png
nordic_w.jpg

Hodiny denně strávené posedáváním vám mohou zkracovat život, i když si dopřáváte doporučené množství pohybu.

Mnozí z nás stráví pořádný kus dne posedáváním. Zejména ve škole a v práci. Týká se to hlavně různých úředníků, programátorů, atd. Když nejsme zrovna nalepeni na obrazovku počítače nebo upoutaní u telefonu, pak jsme uvízli na židli při firemní poradě. K tomu připočtěme čas strávený v autě, autobusu či vlaku na cestě do práce.
Rizika dlouhodobého sezení

Když se na tento trend podívali vědci, přišli se závěrem, že všechno toto posedávání zvyšuje riziko kardiovaskulárních a jiných onemocnění. A překvapivě to platí i pro ty, co se pravidelně věnují fyzické aktivitě.

Dejme tomu, že si v průměru 30 až 60 minut denně dopřáváme sportu (což rozhodně není málo). Naplníme tak nějakou pomyslnou krabici s nálepkou pohyb a máme pocit z dobře odvedené práce. Pak tu ale můžeme mít denně potenciálně okolo 15 hodin, kdy nespíme, ale ani se nijak zvlášť nepohybujeme. Jinými slovy převážně sedíme.

Například takový úředník stráví až 75% svého pracovního dne sezením. Z provedených výzkumů je jasně zřejmé, že takovéto sezení ovlivňuje metabolismus tuků a cukrů a zvyšuje riziko vzniku onemocnění srdce a diabetu. A každodenní cvičení nemusí nutně zabránit takovým škodám. Ve skutečnosti je to spíše tak, že nadměrné posedávání vyruší výhody, které by nám mělo přinášet cvičení.

Když jsme nečinní, naše svaly nevykonávají téměř žádnou aktivitu, která je jinak důležitou složkou regulačních procesů těla. Dokonce jeden americký profesor Marc Hamilton zašel tak daleko, že přirovnal posedávání po většinu dne za podobně nebezpečné zdraví, jako je kouření.

Když výzkumníci z Melbourne vydali svoji studii, spojili v ní 4 a více hodin sledování televize s 80procentním zvýšeným rizikem z úmrtí na srdeční onemocnění.





 
srdce.jpg
babka v poho.gif
cvičení seniorka.jpg
fea_NEW-500x338.jpg
Pohyb a humor
s noťasem na vodě.jpg
Doktorský fórek

K nemocnému sportovci přišel lékař. - Máte teplotu 39,7°C - řekl, když se podíval na teploměr.
- A jaký je světový rekord?

 

Vítej v NK
Vítej v NK
Ikonka k výměně
ikona%20bol2[1].jpg
Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥
4lístky.gif
Vše o nohách vážně i nevážně
Ikona dalšího webu ve webgardenu
Ikona dalšího webu ve webgardenu
smích děda1.jpg
girl čtyřlístková.png
Mé diskuze na dámě
pokus ikona pc notebook.jpg
Kamarádi
Evina H.
Evina H.
daisy ikona.jpg
Image and video hosting by TinyPic
hosting obrázků img24.eu
 
honza pohodovka3.jpg
Spřátelené blogerky
78359741326627011973_thumb[1].jpg
Marcely blog.gif
johanka68
 
 

 
betka100r./blog.cz
oba old.jpg
mudr1.png
old a lod.jpg
old2.jpg
babizdeni.jpg
girl čtyřlístková.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

den24

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one