girl podzimní1.png

Dobrou pohodu na webu o zdraví a elánu:  

 

VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.

Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥

girl podzimní1.png

Pohyb je prospěšný zdraví

Plavat, cvičit ve vodě?
Pohyb je sice zdraví prospěšný, ale pro věkem pokročilé osůbky
je to bolest nohou z artritidy, co s tím?

Klikni na zdravé vychytávky na mém druhém webu:

Ó nohy

http://nohy.webgarden.cz/

 
Plavání

Plavání

Kdo place má dobrou kondici
Pohybové aktivity - pravidelný „zdraví prospěšný" pohyb
old9 léto kolo.jpg
old8.jpg

Zásada zní: Nikdy nesportovat na lačno!

 

Vhodné je spíše vytrvalostní a silové cvičení. Rozhodně je třeba se vyhnout sportům, u nichž existuje větší riziko úrazu či poranění dolních končetin. Rovněž opakované sprinty, jež by rovněž mohly navodit hypoglykémii, nejsou vhodnou pohybovou aktivitou. Vhodnost konkrétní sportovní aktivity je třeba vždy konzultovat s lékařem.

Hýbejte se

 

Pravidelný pohyb také urychluje peristaltiku střev. Třeba procházka je velmi dobrá na trávení po jídle. Pokud tedy můžete, vyrazte se po obědě nebo večeři na chvilku projít. Náročnějším pohybem, např. během, jízdou na kole či zumbou nejen podpoříte střeva, ale hlavně spálíte spoustu tuků a zpevníte postavu. A o to přece jde.

jogistkam je hej.png
nordic_w.jpg
Hodiny denně strávené posedáváním vám mohou zkracovat život, i když si dopřáváte doporučené množství pohybu.

Mnozí z nás stráví pořádný kus dne posedáváním. Zejména ve škole a v práci. Týká se to hlavně různých úředníků, programátorů, atd. Když nejsme zrovna nalepeni na obrazovku počítače nebo upoutaní u telefonu, pak jsme uvízli na židli při firemní poradě. K tomu připočtěme čas strávený v autě, autobusu či vlaku na cestě do práce.
Rizika dlouhodobého sezení

Když se na tento trend podívali vědci, přišli se závěrem, že všechno toto posedávání zvyšuje riziko kardiovaskulárních a jiných onemocnění. A překvapivě to platí i pro ty, co se pravidelně věnují fyzické aktivitě.

Dejme tomu, že si v průměru 30 až 60 minut denně dopřáváme sportu (což rozhodně není málo). Naplníme tak nějakou pomyslnou krabici s nálepkou pohyb a máme pocit z dobře odvedené práce. Pak tu ale můžeme mít denně potenciálně okolo 15 hodin, kdy nespíme, ale ani se nijak zvlášť nepohybujeme. Jinými slovy převážně sedíme.

Například takový úředník stráví až 75% svého pracovního dne sezením. Z provedených výzkumů je jasně zřejmé, že takovéto sezení ovlivňuje metabolismus tuků a cukrů a zvyšuje riziko vzniku onemocnění srdce a diabetu. A každodenní cvičení nemusí nutně zabránit takovým škodám. Ve skutečnosti je to spíše tak, že nadměrné posedávání vyruší výhody, které by nám mělo přinášet cvičení.

Když jsme nečinní, naše svaly nevykonávají téměř žádnou aktivitu, která je jinak důležitou složkou regulačních procesů těla. Dokonce jeden americký profesor Marc Hamilton zašel tak daleko, že přirovnal posedávání po většinu dne za podobně nebezpečné zdraví, jako je kouření.

Když výzkumníci z Melbourne vydali svoji studii, spojili v ní 4 a více hodin sledování televize s 80procentním zvýšeným rizikem z úmrtí na srdeční onemocnění.




 

babka doma.gif
pláž oba old.jpg
fea_NEW-500x338.jpg
Pohyb a humor
s noťasem na vodě.jpg
Doktorský fórek

K nemocnému sportovci přišel lékař. - Máte teplotu 39,7°C - řekl, když se podíval na teploměr.
- A jaký je světový rekord?

 

Návštěvní kniha
NK podzimní.png
Ikona
ikona%20bol2[1].jpg
ilona webu nožky.jpg

Přátelé

Evinka

Seniorka a děti




Evička

 
daisy ikona.jpg


Eva K.

klein ikona.gif
radílek2.png
honzík.gif
pádím.gif
Trudečka

truda a viki.gif
na panel listy podzim.jpg
srdce2.jpg
podzim radost.jpg
podzim panel.jpg
listy love.jpg
kočka1.gif
krásně zestárnout1.jpg
girl podzimní1.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one