srdce 2.gif

Dobrou pohodu na webu VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY.

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.
girl čtyřlístková.png
babky u tyče.jpg

Pár tipů na bolístky z mé sbírky, človíčci, snad jsou zajímavé a užitečné. Najdete vychytávku pro tu svou?

Menu-Obsah rubrik

ikona babizdeni.jpg
na zdraví.jpg
záhlaví super bolístky.jpg
leky2.jpg
10644428_635830099870854_7010630633856667104_n.jpg
bylinky.jpg
u lekare.jpg
bol-dobré ráno text.jpg
c910db2cadeb7dd44121f01e6d7b155d_L.jpg
girl čtyřlístková.png

Život je největší zloděj. Nejdřív Ti ukradne mládí, potom krásu, dále zdraví
a nakonec uteče od Tebe on sám.

Ale než uteče, tak si ho musíme užít.
S chutí do toho !

Bezva tvůj každý den. 

 
 
 
 
 
 
 
oddělovač lila květy super.png

NOHY

Taky máte občas bolesti nohou?
Chce to o nohy pečovat. Víte jak?

 

Lázeň  na chodidla

Proti nadměrnému pocení poskytne lázeň do které se přidá jedna lžice glycerinu a trochu octa.V této lázni,kdy doléváme příjemně teplou vodu vydržíme asi 20 minut.

                              

Opruzené nohy

Pokud jsou nohy stále uzavřeny v neprodyšných pracovních nebo sportovních botách,může dojít k tomu,že se nejen nepříjemně potí,ale také oprudí.

K podomácku vyrobené masti budete potřebovat-75 g čistého včelího vosku,který se smíchá s trochou olivového oleje.

Mast nanášíme na chodidla a mezi prsty.Vosk ulpí na kůži,která tím nijak netrpí,noha se přitom chladí a zároveň hojí.

                            

Mátový zábal proti únavě

Když jste celý den na nohou,uleví jim mátový zábal.

Připravíme ho tak,že 3 lžíce máty zalijeme asi 200ml horké vody a necháme louhovat.

Pak scedíme a do mátové vody přidáme 3 lžíce olivového oleje a trochu hladké mouky na zahuštění.Tolik,aby se kašička neroztékala.

Tu pak nanášíme mezi prsty,na paty a nárty.Necháme působit asi půl hodiny a nohy pak ošetříme běžně používaným krémem.

                                 

Dubová kůra na záněty

Výbornou lázeň s protizánětlivými účinky připravíme ze dvou lžic sušené dubové kůry,půl litru vody a lžičky glycerinu.Nejprve dubovou kůru povaříme asi deset minut a necháme čtvrt hodiny louhovat.

Scedíme,přihřejeme na příjemnou teplotu a přimícháme lžíci glycerinu.Nohy by měly v této lázni odpočívat asi 20 minut.

                                 

Rozpraskané paty

a ně velmi dobře působí obyčejný jelení lůj vtíraný na noc v silnější vrstvě.

u tv1.gif
pohodář3.gif.png

 

Co vás postaví na nohy
kuchtička.jpg

Proti splínu

Plátek celozrnného chleba

Sacharidy obsažené například v celozrnném pečivu nebo ovoci jsou nejen důležitým zdrojem energie, ale mají i pozitivní vliv na psychiku. Dokážou totiž přispět ke zvýšení hladiny „hormonu štěstí“ serotoninu. Proto počítejte s tím, že pokud si zahráváte s nízkosacharidovou dietou, můžete být vystaveni výkyvům nálady.

Bonusový tip: Jestliže si potřebujete zlepšit náladu, mírně zredukujte množství bílkovin, které přijímáte spolu se sacharidy. Z jedné americké studie vyplynulo, že bílkoviny konzumované se sacharidy tvorbu serotoninu brzdí.

 

Před nástupem „vašich dní“

Banánové smoothie

Dva středně velké banány obsahují čtvrtinu doporučené denní dávky hořčíku. Jogurt je zase bohatý zdroj vápníku. Oba tyto minerály potřebujete k tomu, abyste minimalizovala příznaky blížící se menstruace. Hořčík působí i jako výborná prevence proti depresi a zadržování tekutin, což jsou dva časté příznaky premenstruačního syndromu. Bonusový tip: Do bílého jogurtu si místo marmelády přidejte trošku medu. Podle britských vědců dokáže med zvýšit vstřebatelnost vápníku z mléka o více než 30 %.

Proti stresu

Vajíčka natvrdo

Vejce obsahují dvě třetiny vitaminů skupiny B, které jsou účinnou zbraní v boji proti stresu. Snižují jeho hladinu až o 20 %, protože podporují produkci neurotransmiterů, které jsou důležité pro náš pocit spokojenosti. Bonusový tip: Pokud chcete pro svoji duši udělat maximum, vybírejte si v obchodě raději vajíčka od slepic z volného výběhu. Oproti slepicím z halového chovu totiž snášejí vajíčka s mnohem vyšším obsahem vitaminů.

 

Pro zkrocení apetitu

Pečený losos

Chcete-li utlumit chuť k jídlu, neváhejte zařadit do jídelníčku lososa. Obsahuje omega-3 nenasycené mastné kyseliny, které díky svému působení za mozek dokážou zeslabit apetit.

Bonusový tip: Vyhněte se sladkostem! Strava bohatá na cukry blokuje působení hormonu leptinu, který má na starosti i regulaci chuti k jídlu. Výsledkem je, že nepoznáte, že už máte plný žaludek a často si na talíř naložíte moc velkou porci.

Pro zklidnění

Sklenice vody

Někdy je tím nejjednodušším lékem na mírné psychické rozrušení sklenice vody. Podle časopisu British Journal of Nutrition totiž dokáže už mírná dehydratace vést k výkyvům nálady, a to obzvlášť u žen. Bonusový tip: Podle amerických vědců zesilují popudlivost i takzvané transmastné kyseliny. Proto se vyhněte potravinám, které je obsahují – hlavně některým druhům trvanlivých sladkostí a smaženým jídlům.

Pro povzbuzení trávení

Hrstka pistácií

Podle výzkumu University of Florida obsahují pistácie fytochemikálie a vlákninu, které podporují v trávicím traktu růst blahodárných bakterií a zvyšují imunitu vůči různým chorobám. Bonusový tip: Indičtí odborníci na výživu zjistili, že obdobně povzbudivý vliv na trávení má také černý pepř. Obsahuje totiž látku zvanou piperin, která stimuluje produkci trávicích enzymů.

Pro lepší soustředění

Hovězí steak

Za sníženou schopností koncentrace se může skrývat i nedostatek železa. To je obsažené jak v živočišných, tak v rostlinných zdrojích, jako jsou luštěniny nebo špenát. Ale zatímco z listové zeleniny vaše tělo přijme pouhých 5 %, z propečeného steaku získá až 20 %.

Bonusový tip: Pokud potřebujete během krátké doby podat co nejlepší výkon, vezměte si na pomoc kofein v podobě šálku kávy nebo čaje. Ale pozor na to, aby se váš denní příjem nevyšplhal vysoko přes 300 mg, pak totiž hrozí zvýšený stres a ruku v ruce s ním i zhoršená výkonnost.

 

Po cvičení

Zázvorový čaj

Cítíte po návratu z tělocvičny bolest ve svalech? Vezměte si na pomoc zázvor, který proslul svými protizánětlivými účinky. Zahřejte se šálkem čaje z čerstvého strouhaného zázvoru nebo vyzkoušejte některý recept z indické nebo čínské kuchyně.

Už po jedenácti dnech konzumace dvou gramů zázvoru denně se schopnost regenerace po sportovním výkonu zlepší až o čtvrtinu. Bonusový tip: Dopřejte si mléčný koktejl. Vědci z University of Texas zjistili, že mléko vám pomůže vystavět svalovou hmotu a odbourat nechtěný tuk mnohem efektivněji než sportovní drinky.

Krásný den se zdravíčkem.

 

Vítej v NK
Vítej v NK
Ikonka k výměně
ikona%20bol2[1].jpg
Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥
4lístky.gif
Vše o nohách vážně i nevážně
Ikona dalšího webu ve webgardenu
Ikona dalšího webu ve webgardenu
smích děda1.jpg
girl čtyřlístková.png
Mé diskuze na dámě
pokus ikona pc notebook.jpg
Kamarádi
Evina H.
Evina H.
daisy ikona.jpg
Image and video hosting by TinyPic
hosting obrázků img24.eu
 
honza pohodovka3.jpg
Spřátelené blogerky
78359741326627011973_thumb[1].jpg
Marcely blog.gif
johanka68
 
 

 
betka100r./blog.cz
oba old.jpg
mudr1.png
old a lod.jpg
old2.jpg
babizdeni.jpg
girl čtyřlístková.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

den24

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one