srdce 2.gif

Dobrou pohodu na webu VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY.

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.
girl čtyřlístková.png
babky u tyče.jpg

Pár tipů na bolístky z mé sbírky, človíčci, snad jsou zajímavé a užitečné. Najdete vychytávku pro tu svou?

Menu-Obsah rubrik

ikona babizdeni.jpg
na zdraví.jpg
záhlaví super bolístky.jpg
leky2.jpg
10644428_635830099870854_7010630633856667104_n.jpg
bylinky.jpg
u lekare.jpg
bol-dobré ráno text.jpg
c910db2cadeb7dd44121f01e6d7b155d_L.jpg
girl čtyřlístková.png

Život je největší zloděj. Nejdřív Ti ukradne mládí, potom krásu, dále zdraví
a nakonec uteče od Tebe on sám.

Ale než uteče, tak si ho musíme užít.
S chutí do toho !

Bezva tvůj každý den. 

 
 
 
 
 
 
 
oddělovač lila květy super.png
thumb_78570.jpg

Co u hubnutí nejčastěji zanedbáváme

 

Představte si situaci. Jste připravení shodit pár kil. Od dvou po třicet. Jste připraveni na to, že to bude stát hodně úsilí – jak fyzického, tak psychického. Začnete, pokračujete, jde to skvěle… a najednou stop. Dál ani krok. Co je nejčastěji příčinou pomalého, zastaveného, nebo hlavně neefektivního procesu hubnutí? Výživoví specialisté, trenéři i hubnoucí koučové (ano, toto povolání existuje a nemusí mít nutně nic společného s fyzickým tréninkem) se shodují na následujících největších překážkách, kteří si lidé na cestě za vysněnou postavou kladou.

Co všechno drží klienty zmíněných profesí zpátky? A jak to řešit?

Nejíme dost. Velmi, velmi, velmi opakovaný problém. Až pro mnoho lidí znamená hubnutí vlastně hladovění. Pokud cvičíme (což k hubnutí patří neodmyslitelně) denně spálíme 2500 kcal a přijmeme jen 1200, naše tělo trpí hlady a nedostatkem živin. Tímto procesem se nám nejen zpomalí bazální metabolismus, takže budeme celkově hůře spalovat, ale vlastně se podvyživujeme. Na samotném počtu kalorií tolik nezáleží, co je podstatné, to je nutriční složení stravy. Zmíněných 1200 kcal totiž můžeme slupnout ve dvou tabulkách čokolády, ale taky ve spoustě masa a zeleniny. Na kila. Nebojte se jíst! Smoothies, maso, zdravé tuky (avokádo, ořechy, semínka), bílkoviny (luštěniny, maso, tofu, ryby…) a neomezené množství zelené zeleniny.

Zaměřujeme se na kardio a ne na posilování. Toto je nejčastější chyba především u žen. Kardio cvičením efektivizujeme stávající svalovou hmotu, ale nebudujeme novou. A čím víc svalů, tím lepší metabolismus! Kardio nám jenom spaluje kalorie, což je sice fajn, ale zdaleka ne dostačující. Přidejte váhu! Pokud jste na kardio zvyklí, prostě k němu jenom přidejte váhu. Pořiďte si závaží kolem kotníků a zápěstí. Ideálně ale do svého tréninku zařaďte ten silový. I kdyby to mělo znamenat posilovat na strojích bez zátěže (příliš velká zátěž způsobuje nárůst objemu svalů). Nebo třeba cvičit obyčejné cviky doma – (dámské) kliky, prkno, dřepy… A začněte lehoučce, ať se neodradíte!

Říkáme si „jsem na dietě“ a permanentně měníme životní styl. Ačkoliv to na první pohled nevypadá, toto je otázka psychiky. Jakmile sami sebe přesvědčíme o tom, že to, co děláme, je jen krátkodobá změna a pak se budeme moct vrátit ke starému životnímu stylu, budeme mít nejen větší potíže váhu shodit, ale taky si ji udržet. Protože jakmile dosáhneme svého cíle, najednou nevíme, jak dál. Vymažte slovo dieta ze svého slovníku! Protože to, co nás dovede ke shození kil, je zdravý životní styl. Neměli bychom být na dietě, ale měnit svou rutinu, která nám zůstane, i když kila odejdou. Klíč je objevit takové změny, které nám budou vyhovovat, které si budeme užívat.

Nemáme dostatečnou podporu. Jsou to vaši přátelé, rodina nebo třeba partner, kdo vám říká, co byste na sobě měli změnit? Včetně váhy? A potom jsou na rodinné oslavě, romantické večeři nebo třeba party naštvaní, že nejíte všechno, co vám přijde pod ruku, že si nedáte řadu panáků nebo se urazí, když si přinesete vlastní jídlo? To může být hodně velkou překážkou v dosahování cíle. Najděte si spřízněnou duši! Ideálně v každé skupině někoho. Protože respektovat vaše rozhodnutí by okolí mělo, i když se to tak často neděje. Potřebujete někoho, kdo vás bude podporovat a kdo se vás zastane, když už na to nebudete mít sílu sami. Kamarádka, sourozenec, táta… kdokoliv, kdo řekne: „Tak ji nenuťte!“a dá tak svým chováním příklad pro ostatní.

Nemáme konkrétní cíle. Každý velký cíl je jen souhrnem dosažení těch dílčích. Obecně – cíl chci mít krásnou postavu se naplňuje mnohem hůř, než cíl chci zhubnout 15 kilo. Buďte SMART! Každý správný cíl má být podle teorie SMART (z anglických slov Specific, Measurable, Attainable, Realistic, and Time-bound). Tedy konkrétní, měřitelný, dosažitelný, realistický a s termínem; ukotvený v čase. A začít se dá doopravdy po malých krůčcích. Třeba zítra vypiju dva a půl litru vody a nedá si žádné jiné pití, maximálně ještě tak zelený čaj. A to už je něco, co naprosto přesně víme, jestli jsme splnili, ale hlavně – dobrý pocit se dostaví už za chvilku! Všechno je třeba si pěkně rozdělit do malých a splnitelných kroků.

Přeceňujeme efekt jednoho tréninku. Dost často nás láká jít cvičit a pak už celý den nic nedělat, respektive se třeba ještě odměnit. Nebo si myslet, že když už jsme cvičili, můžeme si dát dort /vypít láhev vína/ jít pozdě spát… atd. Bohužel, tolik benefity jedno cvičen prostě nemá. A tak často jedno cvičení vlastně umí pokazit to, čeho chceme dosáhnout. Pozor! Zvýšený výdej kalorií nám vždycky zvedne apetit. Musíme se prostě hlídat – abychom nesáhli po tom, co je lákavé a rychlé, místo po tom, co potřebujeme a musíme si připravit. Nebo po kompenzaci za to „utrpení“, které jsme přečkali.

hoďka na pásu.jpg

 

Vítej v NK
Vítej v NK
Ikonka k výměně
ikona%20bol2[1].jpg
Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥
4lístky.gif
Vše o nohách vážně i nevážně
Ikona dalšího webu ve webgardenu
Ikona dalšího webu ve webgardenu
smích děda1.jpg
girl čtyřlístková.png
Mé diskuze na dámě
pokus ikona pc notebook.jpg
Kamarádi
Evina H.
Evina H.
daisy ikona.jpg
Image and video hosting by TinyPic
hosting obrázků img24.eu
 
honza pohodovka3.jpg
Spřátelené blogerky
78359741326627011973_thumb[1].jpg
Marcely blog.gif
johanka68
 
 

 
betka100r./blog.cz
oba old.jpg
mudr1.png
old a lod.jpg
old2.jpg
babizdeni.jpg
girl čtyřlístková.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

den24

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one