girl podzimní1.png

Dobrou pohodu na webu o zdraví a elánu:  

 

VYCHYTÁVKY NA BOLÍSTKY

Pár rad pro zdraví a elán.
Pár rad pro zdraví a elán.

Přírodní rady našich babiček, zajímavé články na téma zdraví, svoboda, tvoření, recepty a vše pro pohlazení duše… ♥

girl podzimní1.png

FB rady o přírodní léčbě bylinkami

Co u hubnutí nejčastěji zanedbáváme

 

Představte si situaci. Jste připravení shodit pár kil. Od dvou po třicet. Jste připraveni na to, že to bude stát hodně úsilí – jak fyzického, tak psychického. Začnete, pokračujete, jde to skvěle… a najednou stop. Dál ani krok. Co je nejčastěji příčinou pomalého, zastaveného, nebo hlavně neefektivního procesu hubnutí? Výživoví specialisté, trenéři i hubnoucí koučové (ano, toto povolání existuje a nemusí mít nutně nic společného s fyzickým tréninkem) se shodují na následujících největších překážkách, kteří si lidé na cestě za vysněnou postavou kladou.

Co všechno drží klienty zmíněných profesí zpátky? A jak to řešit?

Nejíme dost. Velmi, velmi, velmi opakovaný problém. Až pro mnoho lidí znamená hubnutí vlastně hladovění. Pokud cvičíme (což k hubnutí patří neodmyslitelně) denně spálíme 2500 kcal a přijmeme jen 1200, naše tělo trpí hlady a nedostatkem živin. Tímto procesem se nám nejen zpomalí bazální metabolismus, takže budeme celkově hůře spalovat, ale vlastně se podvyživujeme. Na samotném počtu kalorií tolik nezáleží, co je podstatné, to je nutriční složení stravy. Zmíněných 1200 kcal totiž můžeme slupnout ve dvou tabulkách čokolády, ale taky ve spoustě masa a zeleniny. Na kila. Nebojte se jíst! Smoothies, maso, zdravé tuky (avokádo, ořechy, semínka), bílkoviny (luštěniny, maso, tofu, ryby…) a neomezené množství zelené zeleniny.

Zaměřujeme se na kardio a ne na posilování. Toto je nejčastější chyba především u žen. Kardio cvičením efektivizujeme stávající svalovou hmotu, ale nebudujeme novou. A čím víc svalů, tím lepší metabolismus! Kardio nám jenom spaluje kalorie, což je sice fajn, ale zdaleka ne dostačující. Přidejte váhu! Pokud jste na kardio zvyklí, prostě k němu jenom přidejte váhu. Pořiďte si závaží kolem kotníků a zápěstí. Ideálně ale do svého tréninku zařaďte ten silový. I kdyby to mělo znamenat posilovat na strojích bez zátěže (příliš velká zátěž způsobuje nárůst objemu svalů). Nebo třeba cvičit obyčejné cviky doma – (dámské) kliky, prkno, dřepy… A začněte lehoučce, ať se neodradíte!

Říkáme si „jsem na dietě“ a permanentně měníme životní styl. Ačkoliv to na první pohled nevypadá, toto je otázka psychiky. Jakmile sami sebe přesvědčíme o tom, že to, co děláme, je jen krátkodobá změna a pak se budeme moct vrátit ke starému životnímu stylu, budeme mít nejen větší potíže váhu shodit, ale taky si ji udržet. Protože jakmile dosáhneme svého cíle, najednou nevíme, jak dál. Vymažte slovo dieta ze svého slovníku! Protože to, co nás dovede ke shození kil, je zdravý životní styl. Neměli bychom být na dietě, ale měnit svou rutinu, která nám zůstane, i když kila odejdou. Klíč je objevit takové změny, které nám budou vyhovovat, které si budeme užívat.

Nemáme dostatečnou podporu. Jsou to vaši přátelé, rodina nebo třeba partner, kdo vám říká, co byste na sobě měli změnit? Včetně váhy? A potom jsou na rodinné oslavě, romantické večeři nebo třeba party naštvaní, že nejíte všechno, co vám přijde pod ruku, že si nedáte řadu panáků nebo se urazí, když si přinesete vlastní jídlo? To může být hodně velkou překážkou v dosahování cíle. Najděte si spřízněnou duši! Ideálně v každé skupině někoho. Protože respektovat vaše rozhodnutí by okolí mělo, i když se to tak často neděje. Potřebujete někoho, kdo vás bude podporovat a kdo se vás zastane, když už na to nebudete mít sílu sami. Kamarádka, sourozenec, táta… kdokoliv, kdo řekne: „Tak ji nenuťte!“a dá tak svým chováním příklad pro ostatní.

Nemáme konkrétní cíle. Každý velký cíl je jen souhrnem dosažení těch dílčích. Obecně – cíl chci mít krásnou postavu se naplňuje mnohem hůř, než cíl chci zhubnout 15 kilo. Buďte SMART! Každý správný cíl má být podle teorie SMART (z anglických slov Specific, Measurable, Attainable, Realistic, and Time-bound). Tedy konkrétní, měřitelný, dosažitelný, realistický a s termínem; ukotvený v čase. A začít se dá doopravdy po malých krůčcích. Třeba zítra vypiju dva a půl litru vody a nedá si žádné jiné pití, maximálně ještě tak zelený čaj. A to už je něco, co naprosto přesně víme, jestli jsme splnili, ale hlavně – dobrý pocit se dostaví už za chvilku! Všechno je třeba si pěkně rozdělit do malých a splnitelných kroků.

Přeceňujeme efekt jednoho tréninku. Dost často nás láká jít cvičit a pak už celý den nic nedělat, respektive se třeba ještě odměnit. Nebo si myslet, že když už jsme cvičili, můžeme si dát dort /vypít láhev vína/ jít pozdě spát… atd. Bohužel, tolik benefity jedno cvičen prostě nemá. A tak často jedno cvičení vlastně umí pokazit to, čeho chceme dosáhnout. Pozor! Zvýšený výdej kalorií nám vždycky zvedne apetit. Musíme se prostě hlídat – abychom nesáhli po tom, co je lákavé a rychlé, místo po tom, co potřebujeme a musíme si připravit. Nebo po kompenzaci za to „utrpení“, které jsme přečkali.

2318-denvyzivy-uvod.jpg

 

hoďka na pásu.jpg
nežer2.jpg
thumb_78570.jpg

7 rad, jak okamžitě zhubnout

Jste tlustí? Předsevzetí nezabírají? Zhubněte snadno, hned, jedním vrzem! Nemožné? S námi ano. Máme pro vás pár jednoduchých rad, s nimiž shodíte jedna báseň. Jde především o pocit. Takže zavřete oči, soustřeďte se… a hubneme…

1. Vyhýbejte se lidem

Lidi mají plnou hubu keců a navíc většinou vypadají líp než vy. Nejlepší je se jim vyhnout. A když už není zbytí, vyhledávejte jen tlusťochy.

2. Oblékejte se do větších věcí

Najeďte na režim XXL a větší. Hadry na vás budou sice vlát, ale za pocit, že jste hubenější, než váš šatník to stojí. Jo, a vždycky mají větší velikost než je ta vaše. A kdyby přeci jen ne, plátna na prostěradla je furt dost.

3. Vyhýbejte se zrcadlům

Co oči nevidí, to tuky nedělá. Navíc platí, že zrcadla rozšiřují. Takže vyhýbat, nebo rozbíjet.

4. Vyhoďte váhu

Nic vás neudělá tak tlustou, jako když se zvážíte. Váha je zkrátka svině, která vůbec nezohledňuje, že zrovna nemáte energii vstřebat konstantně negativní informace.

5. Nefoťte se

Čočka dělá tlustá těla. Jste na fotkách jako vepři, tak se objektivům vzepři. Abychom tak v rýmu řekli. Prostě se nefoťte, když jste na fotkách tlustí. A nebudete.

6. Nesahejte na sebe

Z ničeho nebudete mít takovou depresi, jako když ruku utopíte až po loket ve vlastním faldu. Co s tím? No nechte se na pokoji! A jestli přeci jen neodoláte, tak zapojte fantazii a představujte si, že objíždíte michelinku. A je to.

ULTRA BONUS: Shoďte 40 kilo najednou

Na přebytek kil nicméně nejlépe vyzrajete, když shodíte. Třicet, čtyřicet nebo padesát kilo jedním vrzem. Záleží na velikosti mražáku. Takže jdeme na to, otevřete dveře na balkón a tlačíme lednici až ke kraji, dokud se sama nepřeváží. A je to. Gratulujeme.


Vtipné, že?

 

nežer2.jpg

 

 

ZDRAVÉ A ÚČINNÉ HUBNUTÍ s BYLINKAMI A VELIKÁ POMOC PŘI ÚNAVĚ!

Víte o tom, že se dá HUBNOUT i přírodní cestou? Držíte dietu cvičíte a nedaří se Vám nadbytečná kila shodit?
K Vašemu snažení o hubnutí, můžete přidat bylinný produkt EMULIPS SLIM DRINK, který podporuje HUBNUTÍ a také se při jeho užívání budete cítit svěží, pomáhá proti ÚNAVĚ!
Jedná se o bylinnou směs s blahodárnými a revitalizujícími účinky.

CO PRO VÁS může udělat: podporuje udržení optimální tělesné váhy, zpomaluje jo-jo efekt po zhubnutí. Zrychluje metabolismus, působí proti únavě a napomáhá funkci štítné žlázy.


Vybráno z fejsu.
linka1.gif
heřmánek1.jpg

HEŘMÁNEK

Téměř univerzální léčivá bylina, která pozitivně působí na převážnou většinu nemocí, ale nejúčinněji zabírá- podobně jako měsíček lékařský - při léčení zápalů a zánětů. Je výborným lékem proti bolestem v krku i proti horečce. Lze ho použít nejen ve formě čaje, ale i jako odvar při inhalaci.

Chceme-li mít opravdu jistotu, že se jedná o heřmánek pravý, utrhneme jeden květ, ten roztrhneme podél na dvě poloviny. Jedná-li se o heřmánek je lůžko duté, kdežto u rmenu je lůžko plné.

Užívá se při

-nadýmání
-při střevních poruchách a kolikách
-žaludečních poruchách a kolikách
-nachlazení,
-bronchiálním kataru,
-kašli,
-nespavosti,
-zánětu nadvarlat,
-záduše,
-bolestivé menstruaci,
-děložní křeči,
-poruchách nebo vynechání menstruace,
-návalech krve,
-křečích trávicího traktu,
-průjmových onemocněních,
-zánětech močových cest
a ulehčuje stolici.
Heřmánek má dobrý vliv na celkový nervový systém.

 

Jó, hubnutí a sbírka rad jsou moje oblíbené.

 
LIPOVÝ KVĚT

Lipový květ se pro léčby nachlazení používá již od starověku a jeho obliba neklesá nijak ani v dnešní době, plné průmyslově vyráběných tabletek na kašel, rýmu i horečku. Lipový květ působí mírně, ale účinně, nálev je navíc lahodný a voňavý.

Při rýmě, kašli, zánětu průdušek je jeho účinek velmi příznivý - zvláště pokud onemocnění provází horečka.

Podporuje vypocení, které léčbu urychlí, zároveň pomáhá rozpouštět hleny, tiší křeče, působí protizánětlivě a uklidňuje.

Používá se i při onemocnění močových cest, podporuje činnost žaludku a vylučování žluči.


Při nachlazení třikrát denně užíváme nálev z poloviny až jedné čajové lžičky na šálek vody. Nálev má příjemnou barvu a lahodnou, konejšivou vůni. Nejlépe jej doplní lžička medu, který může být také lipový.

Lipový květ je vhodný i do směsí s dalšími rostlinami prospěšnými při nachlazení, jako je bezový květ, mateřídouška, sléz.


 
MÁTA

OSVĚŽTE SI DNEŠNÍ DEN☼
Máta je úžasně osvěžující. Teď ji navíc najdete na každé zahrádce. Tato bylinka vám navíc pomůže při špatném trávení a uleví od bolesti hlavy. V kuchyni z ní vykouzlíte nejen osvěžující nápoje, ale i báječné marinády na maso. Sirup z máty si zase můžete uchovat na zimu, kdy vás při nachlazení postaví na nohy.

PŘIPRAVTE SI Domácí limonádu s mátou...
SUROVINY:
lístky z 1 stonku máty peprné, 3 lžičky třtinového cukru, 1 - 2 limety nebo citróny (1 kus na plátky), 1,5 l vody

POSTUP:
Limetu nebo citrón vymačkejte do skleněného džbánu, přidejte cukr a natrhané lístky máty. Zalijte vodou a dobře promíchejte. Limonádu nechte vychladit, můžete přidat plátky limety nebo citrónu a kostky ledu.
Tip: místo cukru se dá použít med. Pro zvýraznění chuti trochu čerstvého zázvoru....vyzkoušejte to!
raspberry_PNG5050.jpg

 

Návštěvní kniha
NK podzimní.png
Ikona
ikona%20bol2[1].jpg
ilona webu nožky.jpg

Přátelé

Evinka

Seniorka a děti




Evička

 
daisy ikona.jpg


Eva K.

klein ikona.gif
radílek2.png
honzík.gif
pádím.gif
Trudečka

truda a viki.gif
na panel listy podzim.jpg
srdce2.jpg
podzim radost.jpg
podzim panel.jpg
listy love.jpg
kočka1.gif
krásně zestárnout1.jpg
girl podzimní1.png
                        

Přeji radost, smích, lásku a něhu, pytel peněz, zásobu zdraví, ať tě každý den i mé tipy moc baví.


 
               

KRÁSNÉ DNY

KRÁSNÉ DNY

Vychytávky na bolístky, našli jste ty své?

Stránky webu v prohlížeči Mozilla Firefox byly založeny 21. ledna 2013  a jsou pro vás průběžně aktualizovány.

 

 

 

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one